مصاحبه آرشیو خبر ها
پیـرلو سیمایی متفاوت به یووه می دهد

پیـرلو سیمایی متفاوت به یووه می دهد

هافبک سابق و محبوب یوونتوس و تیم ملی ایتالیا و بازیکنی که پس از قهرمانی با آتزوری با ماندن در یوونتوس و بازی در سری B نام خود را در تاریخ پرافتخار یوونتوس جاودانه کرد ، در مورد اینگونه یوونتوس ِ فعلی می گوید .

هنوز بازی هایِ یوونتوس را از آن فاصله دنبال می کنید ؟

" بله ، علی رغم اینکه در آرژانتین تمام بازی های یوونتوس پخش نمی شود اما من توانسته ام تعدادی از بازی هایِ یوونتوس را ببینم . به عنوانِ مثال یک شنبه ی گذشته نیمه ی اولِ بازیِ یوونتوس با ورونا را دیدم "

به نظر شما یوونتوس می تواند اسکودتویِ سوم را ببرد ؟

" با توجه به روندی که یوونتوس تاحالا داشته به نظرم نمیاد که رقیبی برای پُشتِ سر گذاشتنِ یوونتوس باشد . یوونتوس هنوز اسکودتو را نبرده و بازی هایِ زیادی پیشِ رو هستند اما برای تثبیت آن فقط مسئله ی زمان مطرح است "

یوونتوس کوالیارلا را کنار گذاشت ؛ نظر شما در این مورد؟

" متاسفم ، این تنها چیزی هست که می توانم در این باره بگویم . با توجه به شناختی که از او دارم می توانم بگویم که او پسری فوق العاده و بازیکن مهمی است ، بازیکنی که در این سال ها در یوونتوس خیلی خوب کار کرد و به عقیده ی من این اتفاق چیزی از ارزش های او کم نمی کند "

بازیکنی از لیگ آرژانتین است که دوست داشته باشید آن را به یوونتوس توصیه کنید ؟

" یوونتوس تیمِ کاملی است ، اما بازیکنی که خیلی او را دوست دارم لوسیانو بیتو هم تیمی خودم است . او فقط 20 سال دارد و به نظرم میاد بازیکنی باشد که می تواند توجه ها را جلب کند "

کامورانزی جدید کیست ؟

" نمی دانم ، به نظرم بازیکنان خیلی بهتری از من هستند . علاقه ی زیادی به کوادرادو دارم ، به نظرم او بازیکنی است که تفاوت را رقم می زند ، او در همان پُستِ من بازی می کند ، اما او خیلی سریع تر است و یک بازیکن ِ فانتزی . خیلی به او علاقه دارم "

بازیکنی در تیم کونته هست که شما آن را بدون جانشین بدانید ؟

" در سطح جهانی بازیکنانی هستند که بدون جانشین هستند . به عقیده ی من بازیکنی که سیمای متفاوتی به تیم کونته می دهد آندره آ پیرلو است . به نظرم تیم با او سیمایی را دارد که شاید بدونِ او اینطور نباشد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: